miercuri, 7 mai 2008

Fumatul dupa Sarbatori

Salutare tuturor!
Am vazut ca avem prieteni noi care au spus NU fumatului si ii primim cu bratele deschise :)
Vreau sa imi cer scuze ca nu am fost activa in ultimul timp, dar banuiesc ca ma intelegeti - tinand cont de mini-vacanta Pasti -1 Mai.
Si ca sa revenim la oile nostre - sa va povestesc cu ce "greutati" m-am luptat in perioada asta. Primul hop a fost in sambata mare inainte de Pasti - am mers acasa la Bistrita si mi-a fost nespus de greu sa stau sa povestesc cu mama in bucatarie in timp ce ea fuma...Parca ceva nu era la fel, nu mergeau discutiile ca alta data :), tineam un mana un pix si mazgaleam pachetul de tigari, ma plictiseam ... a fost un chin ce mai! Am rezistat cum am rezistat. A 2-a chestie nasoala a fost Duminica: s-a terminat Postul si odata cu el si perioada pentru care am zis ca renunt la fumat! Nu va pot povesti ce lupta se ducea in mine, daca sa fumez macar o tigara, numai una sau sa incerc sa rezist in continuare. Ma gandeam pe de o parte, "uite am rezistat totusi 2 luni fara tigara - deci am dovedit ca pot sa traiesc fara ele - asa ca, ce mare branza daca mai fumez din cand in cand cate o tigara? Nu multe si nu in fiecare zi, doar la ocazii sau asa cand nu mai pot de pofta... aia nu inseamna ca m-am reapucat de fumat" iar pe de alta parte era ceva de genul " daca am reusit pana acuma, de ce sa nu incerc sa nu fumez nici in continuare? Uite ce bine ma simt, nu imi mai miros mainile si hainele a fum, si cu respiratia stau foarte bine, nu m-am ingrasat...de ce sa ma reapuc? Ce o sa zica prietenii mei care ma incurajeaza? Iar cei care au zis ca nu voi rezista fara tigara, se vor bucura ca au avut dreptate (da, am si astfel de prieteni :)...Asa de greu a fost, dar vreau sa va spun cu mandrie ca am reusit sa NU fumez!!! Cred ca cea mai mare contributie a avut faptul ca trebuie sa-mi dovedesc mie ca pot sa nu fumez si ca nu sunt dependenta :) Eu sunt mai puternica decat tigara, si Nu tigara ma stapaneste!
Si asa au trecut Pastele fara sa fumez :)Yuppiii :)

Niciun comentariu: