miercuri, 5 martie 2008

Metode de renuntare la fumat

Nu vreau sa dezamagesc pe nimeni, dar trebuie sa mentionez de la inceput faptul ca inca nu s-a "inventat" metoda perfecta de a renunta la fumat.O metoda sigura care sa functioneze 100% in toate cazurile si la toate persoanele nu exista...din pacate!!!
Pot insa sa va pun la dispozitie o serie de metode care impreuna cu o doza mare de ambitie au ajutat numeroase persoane sa scape de viciul tutunului.Va las apoi pe voi sa decidedeti care dintre ele vi se potriveste sau care dintre ele ar avea efectul dorit.
Nu uitati insa, renuntarea la fumat este un proces de lunga durata care necesita o vointa de fier.Pentru a putea renunta la fumat, trebuie in primul rand sa fii pregatit psihic pentru asta - sa fii convins ca vrei intr-adevar sa duci o viata mai sanatoasa.
Voi reveni cu articole pentru a prezenta mai pe larg posibile metode de renuntare la fumat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna ...cautam o metoda eficienta in ideea de a renunta la fumat.!Asa cum s-a spus si mai inainte din pacate inca nu s-a descoperit o metoda care sa asigure renuntarea la fumat 100% E adevarat ca fara o vointa de fier nu putem face nimik.Faprul ca in scurt timp de la un pachet am ajuns sa fumez 2-a pe zi ma sperie ingrozitor nu sant si nu vreau sa cred ca am ajuns sclavul avestui viciu! Nu spun motivul pt care am ajuns aici , face parte din viata privata, fiecare avem probleme in viata de zi cu zi .....dar promit ca o sa incerc sa scap de acest viciu ... pt ca inca nu mi-am demonstrat cat ambitie pot sa am atunci cand vreau sa fac ceva pt a reushi! Nu pt ca nu e sanatos, nu pt ca nu a-mi permit sa fumez chiar si 3 pachete pe zi, banii inca nu sant o problema , nu anturajul e de vina ....poate stresul si lipsa ambitiei de care am nevoie atunci cand viata a-mi cere acest lucru
Termin de fumat ceea ce mai am si o sa caut sa fac tot ce poate duce la combaterea fumatului , de la medic , medicamente , documentatie , alte preocupari si AMBITIA care ACUM trebuie sa a-mi dovedesc MIE si altora ca sant capabil dupa 14 ani de fumat sa ma opresc!
Mie si tuturor celor care macar incearca Sa ne ajute DUMNEZEU!