joi, 13 martie 2008

Cum am renuntat la fumat - a-4-a zi

10.02. Oau e a-4-a zi.... desi ieri mi-a fost mai greu ca niciodata :( au fost momente ieri cand daca nu era cineva langa mine sa ma incurajeze, poate ca n-as fi rezistat. De aceea va multumesc, prietenii mei! Ceea ce am invatat pana acuma sau ceea ce am realizat, e ca la mine, prima zi fara tigara a fost cea mai usoara... abia dupa aia incepe greul. Ziua a-2-a a fost naspa, a-3-a si mai naspa ....oare azi cum o sa fie? + ca e si data de 13 :(....
Oricum, ideea e ca n-am fumat si foarte mandra de asta.
De saptamana viitoare voi tine si post :))
Oricum ma gandesc ca e mult mai usor sa te abtii cand esti la serviciu, deoarece ai o ocupatie, te afunzi in munca si mai uiti. Mi-e frica de week-end :(
11.22. Inca o chestie ciudata. De cand m-am lasat, beau mai multa cafea decat de obicei. Mie imi place cafeaua negara, fara indulcitori de nici un fel, iar intr-o cana de 250 ml pun jumate cafea-jumate lapte. Inainte o asemenea cantitate imi ajungea pana in jur de ora 4.30.-5.00 dupa-masa. Acum insa la 10.30 -11.00 AM cel tarziu, e gata :).... si sunt la fel de adormita ca si cand nu as fi baut deloc :) weird!
14.51. Incep sa mananc din ce in ce mai mult :(( Damn it! Deseara tre sa merg din nou la sala, neaparat! Marti la Pilates a fost bestial, apoi sauna .... m-am relaxat big time :) deseara repet figura

5 comentarii:

Anonim spunea...

eeee e cam greu prin proprie vointa.
stiu ca am incercat si nu mi-a iesit de aceea respect pe cei cu vointa.
eu am fost las si am facut un tratament cu biorezonanta magnetica si de 3 luni nu mai fumez si in plus nu am trecut prin etapa de sevraj.

Anonim spunea...

scuze de enigma strecurata in mesaj (scriu si nu mai verific).
vroiam sa spun ca si eu m-am lasat

Ella spunea...

Biorezonanta magnetica? ce presupune tratamentul? E scump? :D

Anonim spunea...

Ioana,


tratamentul costa 400 lei si dureaza 30 de minute. Mai exista urme de pofta dupa tratament dar sunt vagi. Pe langa asta in primele 3-4 sapt trebuie sa bei cam 2 litri de apa pe zi.
La mine si la un alt prieten a functionat.

Ella spunea...

Hmmm... incercam deocamdata cu vointa si cu... apa multa :)
Merci.