miercuri, 12 martie 2008

Cum am renuntat la fumat - a-3-a zi ....

9.35. Uite-ma ca is si in a-3-a zi fara tigara.... Sincer nu credeam ca o sa ajung pana aici. Daca mi-ar fi spus cineva cu o saptamana inainte ca ma voi lasa de fumat, i-as fi ras in fatza :)... ha ha, eu? sa ma las de fumat? never! imi place prea tare sa fumez ca sa renunt.... Ce am invatat din asta e ca "never say never" :)
10.00. Mi-am cumparat Nicorette -guma de mestecat :) .Am vrut sa imi iau plasturi dar au niste scoruri -7 bucati la 40 ron :) Asa ca mi-am luat 30 de pastile de guma cu 20 de ron
12.45. Guma asta e chiar groaznica....era sa ma innec cu ea! are un gust super naspa. am aruncat-o pe toata la cos :) Tot singura trebuie sa rezist in lupta :((

2 comentarii:

rusuletz spunea...

Mai Ioana mai inca nu ai inteles ca nu esti singura? Mai suntem multi in lupta asta grea, si unde-i unu nu-i putere...unde-s doi puterea creste...Si eu sunt la ziua a 3-a si azi chiar mi-o trecut greu ziua, de cateva ori eram pe punctul de a iesi sa aprind tigara dar m-am tinut...Cateodata ma intreb de ce ma tin asa tare ca oricum numai D-zeu stie ce si cum si poate ca sunt scrise deja toate, degeaba incerc eu sa schimb ceva...Si cati oameni nu or trecut pe partea aialalta si or avut o viata fara vicii gen tigara, cafea, beutura etc...Dar imediat imi vine in minte bancul ala cu Ion credinciosu care nu o vrut nici gand sa plece cand o venit apele si o dus casele zicand ca el ii credincios si D-zeu il apara. Si or tot venit satenii si l-o chemat sa plece cu barcile lor si el nu si nu. Si pana la urma s-o inecat si in cer l-o intrebat pe D-zeu ca de ce tocmai el care o fo credincios si alea alea la care D-zeu s-o uitat in catastif is o zis " ba Ioane da io 3 barci ti-am trimis.." .Poate totusi putem alege...Azi is pesimista :( Poate daca trec de azi maine a fi mai usor...Let's hope so . Bafta la toti!

Ella spunea...

Tu rusuletz cate profunzime pe capul tau :))
Fain banc! Merci, pe mine m-ai binedispus :)
PS. O sa rezistam, ca doar ce-om face? nu ne-om inneca ca tiganul la mal :)